Rebranding

Wat wil je uitstralen en wat maakt jouw product of bedrijf zo bijzonder?

Wat is jouw verhaal?

Elk bedrijf of product heeft een basis verhaal. Een oorsprong een bepaald ingrediënt of bepaalde visie.

Ook bij Givani Cosmetics zijn we met de basis begonnen maar hebben we bepaalde zaken meer belicht. Zoals productie in Nederland, nog meer focus op de natuurlijk ingrediënten én een samenwerking met een Nederlandse stichting Boesbos om zo de combinatie te versterken.

Ook de producten konden een nieuwe look gebruiken en hebben we gekozen voor een concept met bladeren (van Nederlandse bomen) om zo alles samen te brengen. 

Zie hieronder voorbeelden van toen en nu......

Het proces

Producten restylen

Samen met een reclame bureau zijn we aan de slag gegaan met de producten. De basislijn was voor een groot gedeelte al helemaal in orde. De uitstraling, zeker omdat het verkocht moet worden via een webshop kon wel wat extra sfeer gebruiken.

Vernieuwde website en webshop

Bij een nieuwe stijl hoort natuurlijk een vernieuwde website met de juiste uitstraling en het gevoel wat je graag wilt overbrengen aan de consument. 

Ook voor de webshop zijn er speciale technieken gebruikt om de consument snel te informeren en een gevoel bij het product te geven. 

 

Drukwerk

Als laatste fase is het fijn dat er folders, brochures, trainingsmanuals, salespresentaties ook zijn aangepast aan de nieuwe stijl. Ook dat heeft Marketing Connects verzorgd en ontworpen.