De wensen van de klant
TMC Personeelsdiensten, opgericht vanuit de praktijk van TM Construction, wilde zich breder en actiever presenteren in de markt zowel naar kandidaten als werkgevers in bouw, logistiek en techniek.
Stap 1: Strategie & advies
Tijdens verschillende online sessies bespraken we doelgroepen, unieke sterktes en kernboodschappen. Vervolgens werkten we met onze partner Webtify aan de eerste noodzakelijke stap in deze digitalisering: een functionele en overzichtelijke website. Deze vormde de basis van de nieuwe online identiteit van TMC Personeelsdiensten.
Stap 2: Website-opzet
Met doelgroepgerichte content is een professionele website opgeleverd die naadloos aansluit bij de positionering van ons klant. Zowel voor werkzoekenden als opdrachtgevers is de site gebruiksvriendelijk, duidelijk en uitnodigend. Neem een kijkje op Personeel en vacatures op maat | TMC Personeelsdiensten
Stap 3: Social media basis
Om het bereik te vergroten, richtte Marketing Connects de zakelijke kanalen op zoals LinkedIn en ook is Facebook en Instagram gekoppeld in de meta omgeving. Deze platforms vormen nu dé plek voor gerichte vacatures en het delen van verhalen van klanten en medewerkers.
Stap 4: Data, content & conversie
De focus ligt nu op het optimaliseren van online zichtbaarheid via LinkedIn-posts, vacaturecampagnes en content over sectoren zoals bouw, logistiek en techniek. We analyseren het gedrag van websitebezoekers en social engagement om campagnes continue te verbeteren.
Wat leverde deze samenwerking op?
- Een professionele, betrouwbare website die TMC personeelsdiensten online positioneert als de betrouwbare uitzendbureau partner.
- Actieve socialmediakanalen voor het delen van vacatures, projecten en organisatiecultuur
- Geoptimaliseerde content en campagnes op LinkedIn, gericht op de juiste doelgroep
- Lopende analyses om vacatures en online zichtbaarheid te optimaliseren
- Een duidelijke merkstrategie en positionering voor langdurige groei